Podrobně o dopravě po kliknutí zde.

JAK NAKUPOVAT

Ať už chcete koupit hasicí přístroj nebo požární hlásič, zde naleznete informace o nákupu přes náš ESHOP.



1. Proč nakupovat přes náš ESHOP?


Rychlý, pohodlný a bezpečný nákup bez nutnosti registrace.



2. Je na nových hasicích přístrojích provedena kontrola provozuschopnosti (revize)?


Na žádném novém hasicím přístroji jakéhokoliv výrobce či dodavatele není nikdy provedena kontrola provozuschopnosti automaticky. Je to služba, ke které je třeba mít oprávnění. Tuto službu je nutné objednat samostatně. Naleznete ji v kategorii HASICÍ PŘÍSTROJE -> Služby. Provedení tzv. kontroly provozuschpnosti dle vyhl. MV č. 246/2001 Sb. je adresné, tudíž je třeba uvést název a adresu objektu, kde hasicí přístroj bude umístěn. Objednáním přes ESHOP získáte rovněž slevu 1% z ceny této služby.



3. Co když požaduji konkrétní termín doručení?


Na základě zvoleného typu dopravy není problém dohodnout se na konkrétním dni doručení. V případě doručení kurýrem EXPYRO lze doručení dohodnout v konkrétní hodinu. Stačí tuto skutečnost napsat do poznámky prodejci v prvním kroku procesu objednávky, kde zádáváte fakturační údaje.



4. Nenašel jsem zboží, které jsem hledal. Nabízíte i jiné zboží?


Ano. Stačí, když nám zašlete Vaši poptávku. Spolupracujeme s celou řadou výrobců a dodavatelů, takže pokud sháníte další zboží z oblasti požární ochrany, ochrany lidských životů nebo bezpečnosti práce, neváhejte nás poptat..



5. Když nechci kupovat přes internet, mohu u vás nakoupit osobně?


Samozřejmě. Zboží z našeho eshopu můžete rovněž nakoupit na naší provozovně, kde jsme Vám k dispozici denně od 7,00 do 15,00 hod. Po telefonické dohodě i mimo tuto dobu.



6. Je u hasicích přístrojů v ceně držák?


Ano, je. U všech nových hasicích přístrojů je nástěnný držák součastí ceny.



8. Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný email s potvrzením objednávky. Co s tím?


Pokud do Vaší schránky nedorazí email s rekapitulací objednávky, nejprve zkontrolujte složku "SPAM" či "NEVYŽÁDANÁ" ve své emailové schránce. Nenaleznete-li potvrzení ani zde, prosím, kontaktujte nás na emailu info@expyro.cz.



9. Kde najdu údaje k provedení platby za objednávku při platbě předem - převodem?


Informace k provedení platby je v tabulce k rekapitulaci objednávky, kterou po objednání obdržíte do své emailové schránky. Požadujete-li vystavit zálohovou fakturu, kontaktujte nás na emailu info@expyro.cz.




Tuto část stránek pravidelně aktualizujeme na základě Vašich dotazů a podnětů. Kontaktujte nás.




Kupujete-li PHP pro účel kolaudace, nezapomeňte objednat i kontrolu provozuschopnosti. Klikněte zde!